/music/.mp3 http://www.watkaokrailas.com
สร้างเว็บไซต์Engine by iGetWeb.com

 หน้าแรก

 บทความ

 เว็บบอร์ด

 รวมรูปภาพ

 พระบรมสารีริกธาตุ

 โจโฉ รวมเสียงธรรม

 เฟสบุ๊ค

 ติดต่อเรา-แผนที่

สร้างบัญชีบุญ

สร้างบัญชีบุญ

ขออนุโมทนาในทุกส่วนของบุญของท่านทั้งหลาย



บัญชีนี้เป็นบัญชีร่วมบุญ ที่ได้จากการสละซึ่งทรัพย์และปัจจัยของท่านทั้งหลาย เพื่อมาสร้างถาวรวัตถุและสิ่งจำเป็นในพระพุทธศาสนา


ซึ่งในขณะนี้ทางวัดมีโครงการก่อสร้าง กุฏีสงฆ์ ห้องน้ำสำหรับผู้ปฏิบัติธรรม โรงทาน อุโบสถ และพระมหาเจดีย์บนภูเขา 


จึงได้แจ้งบุญมายังท่านทั้งหลาย 

ขออานิสงส์แห่งบุญที่ท่านได้กระทำ จงเป็นอริยทรัพย์แก่ท่านทั้งหลาย ตลอดทุกภพชาติที่บังเกิดด้วยเทอญ สาธุเจ้าค่ะ


ติดต่อรับบุญได้ที่ 095-597-1659  หรือ โอนปัจจัยเข้าบัญชีท่านเจ้าอาวาส


ธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด สาขาอู่ทอง 

( Bank of Ayudhya Public Company Limited (BAY) U-thong Branch )

 

เลขที่บัญชี 078-1-43614-4 (  Account  no.) 

(savings account)

ชื่อบัญชี วัดเขาไกรลาศ   (์Name of Account)



This account is a joint account merit From the taking of the property and your God.


To create the necessary infrastructure, and Buddhism.


The measure, which now has construction projects Kudi Buddhist meditation bathroom almshouse chapel and the Great Pagoda Mountain.


I have to tell you.


Let virtue of merit that he had done. Be an excellent property to you; All existence is begotten by putting Etay Amen.


Call 095-597-1659 °


He favors a joint account name is Kailash.


Account number 078-1-43614-4 Bank of Ayudhya branch U


* Those who wish to transfer account. Call the hassle of currency transfers along with it. I thank you


* Together with C๊ๅ per share.


.................................................................................







รวบรวมโดย...แสงธรรม

อัพเดทรอบที่ 6 วันที่ 1 ตุลาคม 2558


Tags :

2,085 ความคิดเห็น

  1. 2085
    รูปประจำตัว
    eliminar objeto de un array javascript darren_mahurin@yahoo.de 31/01/2023 19:34
    Appreciating the commitment you put into your blog and in depth information you offer.

    It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same

    out of date rehashed information. Excellent read!

    I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.
  2. 2084
    รูปประจำตัว
    2019 candrakenney@gmail.com 31/01/2023 14:43
  3. 2083
    รูปประจำตัว
    striplife.ru gerardo.glenny@yahoo.com 31/01/2023 12:24
    striplife.ru
  4. 2082
    รูปประจำตัว
    https://randomness.wiki/ lyndonbrownlee@bigstring.com 31/01/2023 01:15
    I'm gone to inform my little brother, that he should also

    pay a visit this website on regular basis to take updated from

    latest news update.
  5. 2081
    รูปประจำตัว
    borrar elemento de un array javascript guadalupemcilwraith@gmx.net 31/01/2023 00:33
    Pretty part of content. I just stumbled upon your web site and

    in accession capital to say that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.

    Any way I will be subscribing for your feeds or even I achievement

    you access constantly quickly.
  6. 2080
    รูปประจำตัว
    wonderlike dise๑o web kathryngeils@gmail.com 31/01/2023 00:24
    Appreciating the time and effort you put into your site

    and detailed information you present. It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed material.

    Excellent read! I've saved your site and I'm including your RSS feeds

    to my Google account.
  7. 2079
    รูปประจำตัว
    Wonderlike Studio SEO rolandschwarz@zoho.com 30/01/2023 23:15
    Asking questions are genuinely nice thing if you are not understanding something fully, but this article

    gives nice understanding yet.
  8. 2078
    รูปประจำตัว
    ai-db.science wilfredknowles@petml.com 30/01/2023 22:27
    Aw, this was an incredibly nice post. Taking a few minutes

    and actual effort to make a really good article… but what can I say… I

    put things off a whole lot and never seem to get nearly anything done.
  9. 2077
    รูปประจำตัว
    Eugenio aundreagee@gmail.com 30/01/2023 21:33
    Do you have a spam problem on this site; I also am

    a blogger, and I was curious about your situation; we have developed

    some nice methods and we are looking to exchange methods with other folks,

    please shoot me an e-mail if interested.
  10. 2076
    รูปประจำตัว
    eliminar objeto de un array javascript archiehawks@gmail.com 30/01/2023 21:26
    Simply desire to say your article is as astonishing. The clarity

    in your post is just spectacular and i could suppose you are an expert in this subject.

    Fine with your permission let me to grab your feed to keep updated with imminent post.



    Thanks 1,000,000 and please keep up the enjoyable work.
  11. 2075
    รูปประจำตัว
    eliminar elemento de un array javascript nichole_crowther@gmail.com 30/01/2023 20:54
    Good post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis.

    It's always helpful to read through articles from other authors and

    practice something from other web sites.
  12. 2074
    รูปประจำตัว
    гра престолів alphonsogladys@gmail.com 30/01/2023 03:49
    гра престолів
  13. 2073
    รูปประจำตัว
    Ervin oliver.knox@aol.com 30/01/2023 03:09
    It is not my first time to go to see this website, i am visiting this web site dailly and take good information from here everyday.
  14. 2072
    รูปประจำตัว
    Gladis rusty_allen@gmail.com 30/01/2023 02:37
    Fantastic beat ! I would like to apprentice whilst you amend your website,

    how can i subscribe for a blog website? The account aided me a acceptable deal.

    I have been a little bit familiar of this your broadcast

    provided shiny transparent concept
  15. 2071
    รูปประจำตัว
    Erick andrekitterman@fastmail.to 30/01/2023 02:17
    Hi there to every one, the contents present at this web site are actually amazing for people experience, well, keep up the nice work fellows.
  16. 2070
    รูปประจำตัว
    Wonderlike damariscates@gmail.com 30/01/2023 02:02
    Hello, i think that i saw you visited my web site so i got here to go back the desire?.I am attempting to find issues to enhance my website!I guess its good enough to use a

    few of your ideas!!
  17. 2069
    รูปประจำตัว
    all in one wp migration pro flossie_fikes@arcor.de 30/01/2023 01:51
    Hi, I check your blog regularly. Your story-telling style is awesome, keep it up!
  18. 2068
    รูปประจำตัว
    studio wonderlike santosfrei@googlemail.com 30/01/2023 01:45
  19. 2067
    รูปประจำตัว
    wordpress subir archivos grandes dariofuller@gmail.com 30/01/2023 01:17
    I constantly spent my half an hour to read this website's

    posts all the time along with a cup of coffee.
  20. 2066
    รูปประจำตัว
    wonderlike studio dise๑o web zandra.jamieson@gmail.com 30/01/2023 00:36
    It's hard to find experienced people about this subject,

    however, you sound like you know what you're talking about!

    Thanks

แสดงความคิดเห็น

*

*

view

ประวัติต่างๆ

ประวัติวัดเขาไกรลาศ

ประวัติของหลวงพ่อเทียน=คลิป

มาเช็คชื่อ-เช็คสกุลกันดีกว่า=คลิป

ประวัติพระอธิการชิติสรรค์ จิรวฑฺฒโน=คลิป

ขอเชิญผู้ร่วมบุญสร้างอาศรมเสด็จปู่พระบรมพรหมฤาษีไตรโลก

ประวัติหลวงปู่เทพโลกอุดร

ประวัติฝ่าพระหัตถ์ของพระพุทธองค์

ประวัติของนางวิสาขา=คลิป

ประวัติของอนาถปิณฑิกเศรษฐี=คลิป

ประวัติของเศรษฐีขี้เหนียว

ประวัติเหตุทำบุญที่ช้า=คลิป

ประวัติของผู้ร่วมบุญ=คลิป

ประวัติของพระไตรปิฎก=คลิป

ประวัติการสร้างพระพุทธรูปและพระเจ้า ๕ พระองค์

ประวัติง้วนดิน

ประวัติปู่ฤาษีนารอท

ประวัติพระปางมหาจักรพรรดิ์ ทรงปราบพระเจ้ามหาชมพูบดี

ประวัตินางห้าม..แห่งขอมโบราณ

ประวัติพญานาค

ความรู้และรายละเอียดพุทธเจดีย์

พระมหาโพธิสัตว์

สาระธรรม

ธรรมะส่องใจ

อานิสงส์แต่ละอย่าง

ประเพณีต่างๆ

ตำนานทั่วไป

สาระน่ารู้

ปกิณกะธรรม

วัตถุมงคล-สาระอื่นๆ

ข้อมูลทั่วไป

ปฎิทิน

« February 2023»
SMTWTFS
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

สมาชิก

ลืมรหัสผ่าน?
สมัครสมาชิก

สถิติ

เปิดเว็บ20/06/2011
อัพเดท08/05/2021
ผู้เข้าชม6,103,070
เปิดเพจ9,704,475
สินค้าทั้งหมด8

 หน้าแรก

 บทความ

 เว็บบอร์ด

 รวมรูปภาพ

 พระบรมสารีริกธาตุ

 โจโฉ รวมเสียงธรรม

 เฟสบุ๊ค

ติดต่อเรา-

view