/music/.mp3 http://www.watkaokrailas.com
สร้างเว็บไซต์Engine by iGetWeb.com

 หน้าแรก

 บทความ

 เว็บบอร์ด

 รวมรูปภาพ

 พระบรมสารีริกธาตุ

 โจโฉ รวมเสียงธรรม

 เฟสบุ๊ค

 ติดต่อเรา-แผนที่

สร้างบัญชีบุญ

สร้างบัญชีบุญ

ขออนุโมทนาในทุกส่วนของบุญของท่านทั้งหลาย



บัญชีนี้เป็นบัญชีร่วมบุญ ที่ได้จากการสละซึ่งทรัพย์และปัจจัยของท่านทั้งหลาย เพื่อมาสร้างถาวรวัตถุและสิ่งจำเป็นในพระพุทธศาสนา


ซึ่งในขณะนี้ทางวัดมีโครงการก่อสร้าง กุฏีสงฆ์ ห้องน้ำสำหรับผู้ปฏิบัติธรรม โรงทาน อุโบสถ และพระมหาเจดีย์บนภูเขา 


จึงได้แจ้งบุญมายังท่านทั้งหลาย 

ขออานิสงส์แห่งบุญที่ท่านได้กระทำ จงเป็นอริยทรัพย์แก่ท่านทั้งหลาย ตลอดทุกภพชาติที่บังเกิดด้วยเทอญ สาธุเจ้าค่ะ


ติดต่อรับบุญได้ที่ 095-597-1659  หรือ โอนปัจจัยเข้าบัญชีท่านเจ้าอาวาส


ธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด สาขาอู่ทอง 

( Bank of Ayudhya Public Company Limited (BAY) U-thong Branch )

 

เลขที่บัญชี 078-1-43614-4 (  Account  no.) 

(savings account)

ชื่อบัญชี วัดเขาไกรลาศ   (์Name of Account)



This account is a joint account merit From the taking of the property and your God.


To create the necessary infrastructure, and Buddhism.


The measure, which now has construction projects Kudi Buddhist meditation bathroom almshouse chapel and the Great Pagoda Mountain.


I have to tell you.


Let virtue of merit that he had done. Be an excellent property to you; All existence is begotten by putting Etay Amen.


Call 095-597-1659 °


He favors a joint account name is Kailash.


Account number 078-1-43614-4 Bank of Ayudhya branch U


* Those who wish to transfer account. Call the hassle of currency transfers along with it. I thank you


* Together with C๊ๅ per share.


.................................................................................







รวบรวมโดย...แสงธรรม

อัพเดทรอบที่ 6 วันที่ 1 ตุลาคม 2558


Tags :

23 ความคิดเห็น

  1. 23
    รูปประจำตัว
    Sheldon melinda_colon@fastmailbox.net 18/09/2018 17:16
    If you wish for to grow your experience just keep visiting

    this website and be updated with the most up-to-date news posted here.
  2. 22
    รูปประจำตัว
    Mike karolynjessup@gmx.de 18/09/2018 16:42
    This design is wicked! You most certainly know how to keep a reader entertained.



    Between your wit and your videos, I was almost moved to

    start my own blog (well, almost...HaHa!) Fantastic job.

    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.

    Too cool!
  3. 21
    รูปประจำตัว
    Kristofer carolyn_ratcliffe@gmail.com 18/09/2018 16:29
    I'd like to thank you for the efforts you've put in writing this blog.



    I'm hoping to check out the same high-grade content from you later on as well.

    In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own site now ;)
  4. 20
    รูปประจำตัว
    Leonel edwinholmes@gmail.com 18/09/2018 16:20
    Hey There. I discovered your blog the use of msn. That is a very well written article.

    I will make sure to bookmark it and return to read extra of your helpful information.

    Thank you for the post. I will certainly comeback.
  5. 19
    รูปประจำตัว
    Albert sherman_jarman@bigstring.com 18/09/2018 15:07
    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the

    video to make your point. You obviously know

    what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to

    your weblog when you could be giving us something informative to read?
  6. 18
    รูปประจำตัว
    Preston kellisands@gmail.com 18/09/2018 14:35
    Admiring the hard work you put into your blog and detailed information you present.

    It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same

    unwanted rehashed information. Excellent read! I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.
  7. 17
    รูปประจำตัว
    Dario marylincrommelin@gmail.com 18/09/2018 14:28
    certainly like your web site however you have to test the

    spelling on several of your posts. A number of them are rife with spelling problems and I to find it

    very troublesome to inform the reality then again I will certainly come back

    again.
  8. 16
    รูปประจำตัว
    Dylan raina_hargraves@freenet.de 18/09/2018 13:33
    I believe everything posted was very logical. However, what about this?

    what if you added a little content? I ain't saying your content isn't good, but what if you added something that makes people desire more?

    I mean
     ____ [Engine by iGetWeb.com] is

    a little boring. You could peek at Yahoo's front page and watch how

    they write news headlines to get people to click. You might add a related video or

    a related picture or two to grab readers excited

    about what you've written. Just my opinion, it would bring your posts a little livelier.
  9. 15
    รูปประจำตัว
    Tara sadie_mcauley@gmail.com 18/09/2018 12:10
    Howdy, I believe your site may be having browser compatibility problems.

    When I look at your blog in Safari, it looks fine however

    when opening in I.E., it has some overlapping issues.

    I merely wanted to give you a quick heads up!

    Other than that, fantastic website!
  10. 14
    รูปประจำตัว
    Florida fletchermcvay@moose-mail.com 18/09/2018 11:19
    It's wonderful that you are getting thoughts from this article as well as from our discussion made here.
  11. 13
    รูปประจำตัว
    Tony vanessaregister@ssl-mail.com 18/09/2018 11:13
    Very rapidly this web page will be famous amid all blogging

    and site-building viewers, due to it's pleasant articles or reviews
  12. 12
    รูปประจำตัว
    Tasha shelton_blake@gmail.com 08/09/2018 11:06
    My family every time say that I am killing my time here at web, except I know

    I am getting familiarity everyday by reading thes

    good articles.
  13. 11
    รูปประจำตัว
    Chris jolenepost@vegemail.com 08/09/2018 10:52
    Admiring the dedication you put into your website and in depth information you provide.



    It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed material.



    Fantastic read! I've bookmarked your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.
  14. 10
    รูปประจำตัว
    Trisha laraebechtel@gawab.com 08/09/2018 10:45
    After looking into a handful of the articles on your web site, I seriously appreciate your technique of blogging.

    I saved as a favorite it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future.

    Please visit my web site as well and tell me what you think.
  15. 9
    รูปประจำตัว
    Elana claygerber@aol.com 08/09/2018 10:42
    Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.

    I'll be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post.

    I'll definitely comeback.
  16. 8
    รูปประจำตัว
    Alexandra hassiedownie@gmail.com 08/09/2018 10:04
    It's awesome to pay a quick visit this web

    page and reading the views of all mates on the topic of this post,

    while I am also eager of getting knowledge.
  17. 7
    รูปประจำตัว
    Silas trent_fredrickson@bigstring.com 08/09/2018 08:46
    When I initially commented I appear to have clicked on the

    -Notify me when new comments are added- checkbox

    and from now on every time a comment is added I recieve four

    emails with the exact same comment. Perhaps there is a way you can remove me from that service?

    Thank you!
  18. 6
    รูปประจำตัว
    Horacio lester_lehrer@googlemail.com 15/08/2018 22:51
  19. 5
    รูปประจำตัว
    chocolate frankhofmann@yahoo.de 03/05/2018 22:21
    Hey! I'm at work browsing your blog from my new iphone 4! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!

    Carry on the fantastic work!
  20. 4
    รูปประจำตัว
    choc eldenrupert@gmx.de 02/05/2018 13:02
    Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning

    this article plus the rest of the site is very good.

แสดงความคิดเห็น

*

*

view

ประวัติต่างๆ

ประวัติวัดเขาไกรลาศ

ประวัติของหลวงพ่อเทียน=คลิป

มาเช็คชื่อ-เช็คสกุลกันดีกว่า=คลิป

ประวัติพระอธิการชิติสรรค์ จิรวฑฺฒโน=คลิป

ขอเชิญผู้ร่วมบุญสร้างอาศรมเสด็จปู่พระบรมพรหมฤาษีไตรโลก

ประวัติหลวงปู่เทพโลกอุดร

ประวัติฝ่าพระหัตถ์ของพระพุทธองค์

ประวัติของนางวิสาขา=คลิป

ประวัติของอนาถปิณฑิกเศรษฐี=คลิป

ประวัติของเศรษฐีขี้เหนียว

ประวัติเหตุทำบุญที่ช้า=คลิป

ประวัติของผู้ร่วมบุญ=คลิป

ประวัติของพระไตรปิฎก=คลิป

ประวัติการสร้างพระพุทธรูปและพระเจ้า ๕ พระองค์

ประวัติง้วนดิน

ประวัติปู่ฤาษีนารอท

ประวัติพระปางมหาจักรพรรดิ์ ทรงปราบพระเจ้ามหาชมพูบดี

ประวัตินางห้าม..แห่งขอมโบราณ

ประวัติพญานาค

ความรู้และรายละเอียดพุทธเจดีย์

พระมหาโพธิสัตว์

สาระธรรม

ธรรมะส่องใจ

อานิสงส์แต่ละอย่าง

ประเพณีต่างๆ

ตำนานทั่วไป

สาระน่ารู้

ปกิณกะธรรม

วัตถุมงคล-สาระอื่นๆ

ข้อมูลทั่วไป

ปฎิทิน

« December 2018»
SMTWTFS
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

สมาชิก

ลืมรหัสผ่าน?
สมัครสมาชิก

สถิติ

เปิดเว็บ20/06/2011
อัพเดท26/11/2018
ผู้เข้าชม3,847,867
เปิดเพจ6,324,961
สินค้าทั้งหมด17

 หน้าแรก

 บทความ

 เว็บบอร์ด

 รวมรูปภาพ

 พระบรมสารีริกธาตุ

 โจโฉ รวมเสียงธรรม

 เฟสบุ๊ค

ติดต่อเรา-

view